Het voorlopige einde van Achter Het Doel

12 Jul

Na een half jaar mijn blog Achter Het Doel en de bijbehorende Facebookpagina bijgehouden te hebben, is de tijd aangebroken om het medium (tijdelijk) stil te leggen. De vakantie is bijna aangebroken en dat betekent een kleine rustpauze. Na de vakantie ga ik beginnen met mijn stage bij het Eindhovens Dagblad, waar ik op de sportredactie beland. Daar heb ik erg veel zin in!

Voor nu wil ik graag iedereen bedanken voor het liken, delen en lezen van Achter Het Doel en misschien tot ziens in de toekomst!

AHD

Geef een reactie

